Rampenbijziend en preventiemoe

Nederlanders zijn moeilijk te bewegen tot het nemen van preventiemaatregelen, stelden verzekeraars in 2003. Het beeld in de Consumentenmonitor 2006 van het Verbond van Verzekeraars is niet veel anders. Consumenten schatten de kans op inbraak laag in en vinden veel verzekeringsproducten daardoor nauwelijks noodzakelijk. Maar ze kopen ze tóch. Voorzorgcultuur,  heet dat. En daar kun je als winkelier op inspelen bij je aanbod van beveiligingsproducten.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee