Bouwmarkten heer en meester

Als ze het nog niet waren, werden de bouwmarkten in 2005 dominant in alle productgroepen. Hun omzet groeide, net als hun aantal en hun omzet per vestiging. En ook hun marktaandeel nam toe, zo blijkt allemaal uit GfK’s meest recente structuuronderzoek waar MIX exclusief uit publiceert. In deze MIX lichten we de bouwmarkten door. In latere edities volgen verf- en behangspeciaalzaken, ijzerwarenzaken en breedpakketzaken.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee