Lente tussen ratio en emotie
BouwCenter en Imabo sloten onlangs een huwelijk dat naar buiten toe weinig veranderingen teweeg zal brengen. Ook de consument wordt daarbij serieus genomen. Beide formules richten zich primair op ‘bouwend en klussend Nederland’, maar ook de consument wordt serieus genomen. “Wij zullen ons blijven onderscheiden met extra service, gemak en advies. Door vroege openingstijden bijvoorbeeld. Wij moeten onze klant duurzaam binden!”, aldus de beide directeuren Arrian Slingerland en Jan van Rossum.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.