Lente tussen ratio en emotie

BouwCenter en Imabo sloten onlangs een huwelijk dat naar buiten toe weinig veranderingen teweeg zal brengen. Ook de consument wordt daarbij serieus genomen. Beide formules richten zich primair op ‘bouwend en klussend Nederland’, maar ook de consument wordt serieus genomen. “Wij zullen ons blijven onderscheiden met extra service, gemak en advies. Door vroege openingstijden bijvoorbeeld. Wij moeten onze klant duurzaam binden!”, aldus de beide directeuren Arrian Slingerland en Jan van Rossum.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee