Breder in de niche

In 1999 zette Iris Ohyama de eerste stappen op Nederlandse bodem. De hier relatief onbekende wereldspeler timmert onopvallend aan de weg met een eenvoudige filosofie. “Als je alleen goedkoop wil zijn, kun je niets onderscheidends produceren. Wij kiezen voor het onderscheid door functionele, aantrekkelijke en degelijke producten te maken in het midden- en topsegment”, aldus marketing officer Beata Hezemans.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee