Zoek differentiatie, wees anders!

Nico de Jong (ex-Karwei) en Christiaan Rikkers van retailbureau Jos de Vries/The Retail Company bepleitten een goede winkellay-out als basis voor een succesvolle winkel. Inspiratie, decoratie, maar vooral een ‘goed verhaal’ zijn voor hen ingrediënten van een succesformule. Samen belichtten zij de sterke en zwakke punten van de Nederlandse bouwmarkten.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee