Actiematig vertrouwen winnen
Zeker in het consumentensegment bleef het een paar jaar redelijk stil rond Alto. Sinds de overname door Nilfisk waait er een nieuwe wind door het bedrijf. Salesmanager consumer Jeroen van Hirtum zag het afgelopen jaar een groei van 30% in de consumentenmarkt. “We willen in dhz toch graag het aantrekkelijke alternatief zijn voor de marktleider die het, naast een breed schappenplan, vooral moet hebben van de verkoopaantallen tijdens promoties.”Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.