Markt geeft segmentatie zelf aan

Zowel in Duitsland als in Nederland waait een frisse wind door de Metabo-organisatie. Het misschien wel stoffige, Duitse imago maakt plaats voor een fris en internationaal georiënteerd beleid. In dat plaatje past ook de nieuwe Porsche-machine. “Porsche heeft gezocht naar een serieuze partner. Geloof me, het heeft bloed, zweet en tranen gekost, want werken met Porsche is niet makkelijk. Maar er wordt nu echt over Metabo gesproken”, vertelt managing director Peter van der Ree.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee