Duurzaam innoveren

Als A-merk moet je innoveren om jouw marktsegment impulsen te geven voor een verdere groei. En revolutionair nieuws levert nieuwe gebruikers of gebruiksmomenten, dus omzet, op. De motor daarachter kan uit eigen huis komen. Fabrikant Henkel stimuleert dat zelfs, net als duurzaam ondernemen. Marketingmanager Benelux Walter Brattinga: “Die investering levert uiteindelijk vertrouwen op. De klant denkt: ‘Als het van Henkel is, dan moet dat kunnen.’ Ook al gaat het om lijm.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee