Duurzaam innoveren
Als A-merk moet je innoveren om jouw marktsegment impulsen te geven voor een verdere groei. En revolutionair nieuws levert nieuwe gebruikers of gebruiksmomenten, dus omzet, op. De motor daarachter kan uit eigen huis komen. Fabrikant Henkel stimuleert dat zelfs, net als duurzaam ondernemen. Marketingmanager Benelux Walter Brattinga: “Die investering levert uiteindelijk vertrouwen op. De klant denkt: ‘Als het van Henkel is, dan moet dat kunnen.’ Ook al gaat het om lijm.”Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.