Weg met het service-arme doolhof-imago!

In een bouwmarkt moeten klanten veel te lang zoeken. En daarnaast is het serviceniveau te laag. Het zijn twee hele duidelijk punten van kritiek die bouwmarkten al jaren te horen krijgen. Aan de Praxis-vestiging in Almelo werd flink gesleuteld en de organisatie denkt met het nieuwe ruimteplan een concrete oplossing voor de ‘zwakke punten’ gevonden te hebben.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee