Goed winkelpersoneel: helft van de winst

Onlangs was het nog in het nieuws: consumenten storen zich enorm aan dom, lomp, brutaal en ongeïnteresseerd winkelpersoneel. Ook in onze branche is het belang van vriendelijk en behulpzaam personeel niet te onderschatten.  Maar wat irriteert de klant het meest? En wat doen de ketens om hun personeel te stimuleren? MIX ging op onderzoek uit.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee