Kleurkompas centraal in voorjaarscampagne
De nieuwe Histor communicatiecampagne van dit voorjaar draait om persoonlijke kleurverhalen van consumenten. Het voorjaar is voor veel mensen het moment om hun interieur te veranderen. En juist in die tijd wil Histor consumenten laten nadenken over kleur, inspireren én motiveren om met de kleuren van het merk aan de slag te gaan. Vandaar ook de introductie van het online kleurkompas: een tool waarmee consumenten makkelijk kleuren kunnen combineren.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.