Kleurkompas centraal in voorjaarscampagne

De nieuwe Histor communicatiecampagne van dit voorjaar draait om persoonlijke kleurverhalen van consumenten. Het voorjaar is voor veel mensen het moment om hun interieur te veranderen. En juist in die tijd wil Histor consumenten laten nadenken over kleur, inspireren én motiveren om met de kleuren van het merk aan de slag te gaan. Vandaar ook de introductie van het online kleurkompas: een tool waarmee consumenten makkelijk kleuren kunnen combineren.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee