Kansen voor ‘push’ in elektra

Van oudsher is Elar de elektrotechnische groothandel voor de vakhandel. Ook richt het Udense bedrijf zich op de bouwmarkten. Met de nadruk op ‘óók’, want de kleinschaligen blijven natuurlijk van harte welkom. Met een aantal opvallende concepten denkt commercieel manager Hans Vrisekoop het elektra-schap een push te kunnen geven. Bijvoorbeeld met het interactieve Da Capo bellenbord.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee