Dealers bepalen jouw visitekaartje

Na de structuurwijziging in 1999 veranderde er heel wat bij TTS Tooltechnic wereldwijd. Geen keuze voor massa, maar keuze voor een nichemarkt. En de merken Festool en Protool houden zich verre van de prijzenslag en zetten in op kwaliteit en het oplossen van problemen. Janek Jaspaert, salesmanager Benelux van TTS Tooltechnic Systems, divisie Festool: “Zeker in de concurrentieslag met goedkope machines moet je de klant het verschil uitleggen. Die klant koopt niet puur op prijs.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee