Je moet diy niet voor de onnozele houden
De van origine Belgische sanitaire groothandel Calodar heeft met het merk Lafiness zowel bij de vakhandel als in de dhz-sector een serieuze marktpositie verworven. Ook op de Nederlandse markt. Afgevaardigd bestuurder Gilbert Van der Voort, die tevens voorzitter is van het Belgische leverancierscollectief Febin, rekent af met de vooroordelen die de gevestigde merken ooit hadden van de dhz-sector. “Do-it-yourself is buy-it-yourself geworden. Hoe duurder het sanitair is, hoe groter de kans dat er een installateur aan te pas komt. Je neus ophalen voor dhz als verkoopkanaal is niet meer van deze tijd.”Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.