‘De markt vraagt oplossings-gericht te denken’

Sunware, leverancier van kunststof opbergproducten voor huis, tuin en keuken, gooit het roer drastisch om. “Om nog beter in te spelen op wat de markt vraagt, gaan we onze visie omzetten van productgericht naar oplossingsgericht”, zegt Roland Roolvink, commercieel directeur van Sunware. Het thema ‘een opgeruimd leven’ wordt uitgewerkt in zes productgroepen, onderverdeeld in storage, kitchen, bathroom, garden, cleaning en waste.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee