De markt vraagt oplossings-gericht te denken
Sunware, leverancier van kunststof opbergproducten voor huis, tuin en keuken, gooit het roer drastisch om. “Om nog beter in te spelen op wat de markt vraagt, gaan we onze visie omzetten van productgericht naar oplossingsgericht”, zegt Roland Roolvink, commercieel directeur van Sunware. Het thema ‘een opgeruimd leven’ wordt uitgewerkt in zes productgroepen, onderverdeeld in storage, kitchen, bathroom, garden, cleaning en waste.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.