Narrowcasting: meer omzet?

Narrowcasting. Het nieuwe toverwoord op het gebied van instore communicatie gonst op vrijwel alle hoofdkantoren. Maar wat is het? Wat kost het? Wat toon je er op? En vooral: wat levert dat op? Op een recent congres luisterde MIX naar twee heel verschillende presentaties over het nieuwe wondermedium. “Wij leveren alleen de techniek, de inhoud is voor de retailer” en “McDonald’s maakt in de testrestaurants 25% meer omzet.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee