Minder blikken, meer stalen

Met Flexa’s kleurenwand van 8 meter geeft Akzo speciaalzaken een nieuw middel in handen om meerwaarde te bieden. Specialisme uitdragen, keuzes bevorderen, exclusieve producten bieden en zo klanten binden. Een grote stap die lef vergt van fabrikant en ondernemer. “Een andere manier van verkopen. Meeneemstalen in plaats van blikken. Dé mentale switch voor de toekomst, om offensief positie te kiezen in de markt.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee