‘Je communiceert via producten met consument’

JéWé en RET bundelden onlangs hun krachten. Ruim 53 resp. 25 jaar ervaring vloeiden in elkaar, waardoor een flinke speler ontstond. “We zijn groot maar moeten het ook verdienen. We vragen ons hier voortdurend af hoe we met nieuwe producten de markt nog verder kunnen laten ontwikkelen. Je moet gewoon blijven vernieuwen om de omzet in stand te houden”, luidt de visie van de directeuren Toine van Schijndel en Dirk Bergman van JéWéRET Verkoopmaatschappij.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee