Op de huid van de consument

De consument lijkt steeds moeilijker te vangen voor de vbs-zaak. Als je ‘m net meent te begrijpen, denkt hij alweer anders. Tegelijkertijd wordt ook de concurrentie om de gunst van die klant steeds heftiger. Daarom is het voor vbs’ers volgens Jan Heesters zaak om in te spelen op trends, breed en diep te informeren of zelfs een database aan te leggen met klantgegevens.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee