Pokon slaat nieuwe weg in

Pokon & Chrysal komt dit voorjaar met een compleet vernieuwd concept. Onder meer het logo, de verpakkingen, het assortiment en de assortimentsindeling ondergingen een metamorfose. Doel van deze transformatie is de consument nog beter te bereiken en te bedienen. Bovendien completeert Pokon in 2006 zijn assortiment onder meer met een totaal nieuwe potgrond-lijn, in samenwerking met Veenbaas.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee