Klantloyaliteit: feit of fabel?
Gamma, Praxis, Karwei en enkele kleinere ketens kwamen deze zomer met een voordeelpas. De kaarten maken deel uit van een loyaliteitssysteem. Doel hiervan: klantentrouw genereren en dus de klant verleiden tot herhalingsaankopen. Wat is het nut van deze zogenaamde loyaliteitssystemen? En worden de verzamelde gegevens wel voldoende benut door de winkeliers? MIX ging op onderzoek uit en merkt dat Intergamma zich al bezint op diverse ‘grapjes’.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.