‘Vanuit je kracht proberen te denken’

Met een breed aanbod aan sanitaire hardware en textiel is de naam Sealskin een begrip in resp. vakhandel en dhz. De Waalwijkse aanbieder heeft een duidelijke scheiding doorgevoerd voor beide kanalen en positioneert zichzelf in het hogere middensegment. “We doen niet mee aan de prijzenoorlog aan de onderkant van de markt. Op korte termijn schiet alleen de consument er wat mee op; onze klant wordt er niet beter van en wij schieten er zelf al helemaal niets mee op”, aldus algemeen directeur Jeroen Trompert.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee