Vanuit je kracht proberen te denken
Met een breed aanbod aan sanitaire hardware en textiel is de naam Sealskin een begrip in resp. vakhandel en dhz. De Waalwijkse aanbieder heeft een duidelijke scheiding doorgevoerd voor beide kanalen en positioneert zichzelf in het hogere middensegment. “We doen niet mee aan de prijzenoorlog aan de onderkant van de markt. Op korte termijn schiet alleen de consument er wat mee op; onze klant wordt er niet beter van en wij schieten er zelf al helemaal niets mee op”, aldus algemeen directeur Jeroen Trompert.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.