Nieuwe assortimenten bepalen groei

Marktcijfers zijn onmisbaar bij het bepalen van de strategische koers. Vandaar dat Patrick Langley van GfK Marketing Services Benelux al jaren vaste gast is op MIX’ Nationale DHZ-Sessie. Op basis van dé branchestatistieken schetste hij de stand van zaken in de branche. Bouwmarkten blijken de motor van de branche. Al komt hun omzet in toenemende mate uit ‘vreemde’ assortimenten. En uit ‘Tuin’!

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee