Je moet als agent pionierswerk doen
Als A-merk fabrikant lanceert BMI met regelmaat van de klok innovatieve en onderscheidende producten. Zelfs in het redelijke basale segment van meetgereedschap. Natuurlijk neemt de laser een hoge vlucht. “Vraagt een klant aan een balieman wat je ermee kunt en hij weet het antwoord niet, dan is het gedaan met die omzet. De vakhandel weet dat en waardeert dat stukje demonstratie dat die klant over de drempel kan trekken”, zegt Edwin Wubbolts van Van den Broek Agenturen.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.