Bang voor ‘Hollandse ziekte’

Ooit zelf begonnen als prijsstunter, verzette Brüder Mannesmann de bakens naar A-kwaliteit voor een B-prijs. En sales manager Arthur Burgmans maakt zich nu zelf zorgen om de ‘Hollandse ziekte’. “We smijten met zijn allen marge weg zonder dat dat per se hoeft. Dat moet uiteindelijk haast wel ten koste gaan van de kwaliteit. En dus vrees ik voor het imago van de sector.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee