Merk wijst weg door hout

Op de houtafdeling voelen consumenten zich onzeker. Welke producten moeten ze nu precies hebben? En kunnen ze de klus eigenlijk wel zelf klaren? Allemaal onzekerheden en geen enkel houvast in de vorm van een herkenbaar merk. Dat kan anders, dachten ze bij RET en Steffex. Dus ontwikkelden ze het merk CanDo als wegwijzer. Onlangs introduceerden ze het met een uitvoerige mediacampagne in de dhz-branche.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee