‘Intergamma was de beste keuze’

Van eigen bouwmarkten onder de naam Wickes en later Bricorama tot franchisenemer van Karwei en Gamma. Het heeft Bricorama geen windeieren gelegd. “Eerst van 18 bouwmarkten naar 10 en nu weer op 18, maar dan wel met 40% meer omzet. En een doelstelling van minstens twee nieuwe bouwmarkten per jaar.” MIX praat bij met Bricorama’s directeur Nederland Piet Burgwal.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee