Nóóit van/voor-acties

”Iedere keten zijn eigen actie? Nee joh, als iedereen dezelfde campagnefietsen voert, kunnen wij onze reclamekracht bundelen en profiteert iedereen dubbel.” In de fietsenbranche gaat het er kennelijk anders aan toe dan in dhz. Algemeen directeur Rob Beset van Batavus Nederland verklapte in Utrecht hoe de fietsenfabrikant omgaat met de fietsenhandel.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee