Basic, stoer, robuust: Gamma is dé bouwmarkt

Costleadership staat centraal in Gamma’s strategische meerjarenplan. Vandaar de halvering van de bestelfrequentie en de invoering van een automatischbestelsysteem. Dat zette de hele winkel-layout op zijn kop, en leidde en passant tot een restyling. Directeur Freek van Dulst doet een boekje open over dominantie, prijzen, efficiency, klantenservice en eigen merken. “We zijn de grootste en willen dat blijven!”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee