De kracht van innovatie

In bijna 20 jaar tijd is Carat uitgegroeid tot een belangrijke speler in het segment diamantgereedschappen. Het leveren van kwaliteit, het luisteren naar en ondersteunen van de klant én het vasthouden aan een duidelijke filosofie noemt algemeen directeur Kees van Beek als succesfactoren. Ook in de strijd met de prijsstunters. “Ik kan diezelfde kwaliteit kopen voor € 5,- maar daar zit de handel niet op te wachten. De eindgebruiker kiest namelijk voor kwaliteit.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee