Pur: extra omzet en nieuwe klanten?

Prijsdruk, veel private labels, weinig innovaties en al even weinig toegevoegde waarde. Dat zijn tot dusverre de kenmerken van het pur-assortiment in de bouwmarkten. Bison neemt de productgroep op de korrel. Met een compleet concept en bijbehorende campagne wil de fabrikant groei realiseren. Groei in de bouwstraat van de bouwmarkten, en uiteraard ook in de eigen portfolio.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee