Paulmann speelt niet op prijs

”Van lampenboer tot totaalleverancier”. Zo typeert Arthur Weggeman de ontwikkeling van Paulmann, het lichtmerk waarvan hij sinds kort Nederlands agent is. Kwaliteit, concepten en presentaties zijn volgens hem de sterke punten van de fabrikant. Maar aan het stabiele prijsbeleid moet hij wel even wennen. “Ik heb mijn hele leven bij prijsrammers gewerkt. Maar Paulmann geeft niets om omzet zonder marge.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee