decorette_0.jpg

Decorettes merkbeleving

Beleving en ontzorging staan anno 2015 bij Decorette centraal.

Dat vertelt formulemanager Angela van Dongen in de nieuwe MIX. “Er zijn genoeg consumenten die iets in hun huis doen. Dus moeten wij laten zien welke problemen onze winkels in hun huis kunnen oplossen. Met de pilot in Mijdrecht evolueren we naar een decoratieve probleemoplosser die snapt wat een consument vraagt. We zoeken de scheidslijn van vbs en woninginrichting op en bieden een totaalpakket voor alle wanden aan.”
Angela van Dongen spreekt op MIX' Nationale DHZ Sessie over Decorette shop-in-shops.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee