Uniforme kwaliteit met A-merk perceptie

Ankor staat van oudsher bekend als groothandel van verschillende A-merken. In 1975 lanceerde het bedrijf het eigen merk Skandia dat zich volgens een ITW-onderzoek kan meten met andere merken van formaat. En dat zonder zélf te produceren. "Het voeren van een goed, eigen A-merk conflicteert niet met andere merken. Het werkt complementair en biedt onze klanten juist de mogelijkheid tot one-stop-shopping. En je moet consumenten een duidelijke prijsreferentie en keuzemogelijkheden bieden", aldus directeur Theo Kortenbach.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee