Creatieve actie voor meer traffic
Enorm timmert flink aan de weg. Intern wordt stevig aan de motivatie gewerkt door een voortzetting van het Energieprogramma. En extern worden slimme één-tweetjes opgezet om de consument toch vooral naar de plaatselijke Enorm te trekken. Zo kunnen de 350.000 Achmea-verzekerden er terecht voor preventie tegen inbraak, waterschade en brand. En kunnen verhuizende klanten Victor Verhuis' verhuispakketten sinds kort bij Enorm ophalen.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.