‘After sales inzetten voor naamsbekendheid’

Na een jarenlange samenwerking met Gardena Nederland gaat Weber zelfstandig verder. De fabrikant ziet genoeg groeimogelijkheden in ons land omdat de barbecuecultuur nu pas langzaam op gang begint te komen. Met een flinke ondersteuning wil nieuwbakken directeur Bert van Hartskamp samen met zijn team het merk stevig profileren, ook buiten het geijkte seizoen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee