De héle winkel moet kloppen

In een verdringingsmarkt kan de ene winkel alleen maar groeien door het verlies van een ander. Dus moet je je sterk richten op je winkel. Je inspannen om het spanningsveld tussen de winkel, de fabrikant en de consument beter te laten functioneren. En dat doe je volgens marktonderzoeker Thom Struick vooral door te kijken naar het geheel. Total Retail noemt hij dat. We onderwierpen ons aan zijn spraakwaterval.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee