Hoe branchevreemd gaan we?
Vaatwassers bij Praxis, wasmiddel bij Formido, grasmaaiers bij de bouwmaterialenhandel en boormachines bij Aldi. Branchevervaging is aan de orde van de dag. Op sommige dagen is de Mars-reep het meest gescande artikel in de bouwmarkt, blijkt uit omzetstatistieken van GfK. Hoezo branchevreemde impuls? Hoe branchevreemd gaat de dhz-sector? En met welk doel? MIX sprak met een aantal retailers.Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.