Marktsegmentatie tegen de stroom in
De naamsverandering van Nooitgedagt in Irwin werd algemeen afgedaan als het stoppen met de productie van beitels. Ook het gerucht als zou het bedrijf failliet zijn, verwijst sales en marketing manager Erwin Faas meteen naar het rijk der fabelen. "Het besluit om onze producties in Europa samen te voegen onderschrijft onze intentie om een belangrijke ontwerper, producent en leverancier van handgereedschappen en accessoires voor e-gereedschap te worden. Daarnaast gaan we een aantal merken herpositioneren om meer herkenning in de markt te krijgen."Wil je dit exclusieve MIX-artikel lezen?
Log dan in op je account. Of maak een (gratis) abonnement aan.
Je kunt een gratis proefabonnement op MIX of MIXpro kiezen.
Met zo'n gratis abonnement krijg je een maand lang toegang tot alle artikelen en achtergrondinformatie op deze website. En als je meteen een jaarabonnement afsluit, krijg je ook nog eens alle komende magazines van MIX thuisgestuurd.
Reacties
Om te kunnen reageren moet je zijn ingelogd. Login of maak gratis een account aan.