Marktsegmentatie tegen de stroom in

De naamsverandering van Nooitgedagt in Irwin werd algemeen afgedaan als het stoppen met de productie van beitels. Ook het gerucht als zou het bedrijf failliet zijn, verwijst sales en marketing manager Erwin Faas meteen naar het rijk der fabelen. "Het besluit om onze producties in Europa samen te voegen onderschrijft onze intentie om een belangrijke ontwerper, producent en leverancier van handgereedschappen en accessoires voor e-gereedschap te worden. Daarnaast gaan we een aantal merken herpositioneren om meer herkenning in de markt te krijgen."

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee