Kansen inkoppen op de winkelvloer

Als je vele duizenden euro's steekt in tv-reclame en huis-aan-huis-folders, is het toch eeuwig zonde als die opgelegde verkoopkansen op de winkelvloer niet ingekopt worden? Door gebrekkige instore communicatie is dat in de praktijk echter vaak wél het geval. Popai Benelux ontwikkelde een instrument om de stand van zaken op de winkelvloer op te nemen. MIX liep een rondje mee en stuitte op tenenkrommende voorbeelden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee