Omzet bouwmarkten als jojo

De branche verdeelt zich wat omzetontwikkeling betreft de eerste 3 perioden van dit jaar duidelijk in twee kampen: de bouwmarkten die hun omzet als een jojo op en neer zien gaan en de kleinschaligen die nu voor de derde periode op een rij dit jaar minder geld in de kassa's krijgen dan vorig jaar. Zo blijkt uit GfK's omzetmonitor waar MIX maandelijks exclusief uit publiceert.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee