Nieuwe garantiewet heeft grote gevolgen

De nieuwe garantiewetgeving legt de detailhandel vergaande verplichtingen op. Tegelijkertijd krijgt de detaillist echter betere verhaalmogelijkheden op fabrikanten. En dat is nodig. Want uit een onderzoek van de Consumentenbond blijkt dat 70% van de Nederlanders wel eens ontevreden is over een aankoop. Stel je ze alsnog tevreden, dan behoud je ze doorgaans als klant. Anders zie je ze vaak niet meer terug.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee