Het keuzegevoel blijft

Deli Universal voegde eind 2002 JéWé toe aan het rijtje dochters als Jongeneel, Heuvelman, RET, Steffex,  Gouderak, Outdoor Life Products. En tekende ook een intentieverklaring met Hillhout/Bergenco. Volgens directeur Ron Bosch is schaalgrootte nodig om internationaal te kunnen opereren. En om keuze te kunnen blijven bieden. Want hij waakt voor eenheidsworst binnen zijn gelederen. En de prijzen maken? “Daarvoor is de concurrentie te groot en te divers.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee