Duidelijkheid voor alle partijen

Met de merken Festool en Protool heeft Tooltechnic in ons land een belangrijke positie veroverd. Volgens sales manager Frans de Koning is dat het resultaat van een consistent beleid en een duidelijke filosofie. "We investeren in de eindgebruiker want daar kunnen we heel veel van leren. Daarnaast hebben onze producten een goede prijs/kwaliteitsverhouding en die prijs staat vast. Als je met kortingen gaat strooien, doe je afbreuk aan je A-merken-imago."

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee