MIX en GfK geven uniek consumentenonderzoek uit - De Nederlandse klusser doorgezaagd

De klant is koning! Maar wie is dat nu eigenlijk, die klusconsument? Welke klussen doet hij? Hoe vaak en hoe graag? Heeft hij een voorkeur voor merken? En, heel belangrijk: hoe beoordeelt hij de verschillende winkelketens? En waar koopt hij zijn dhz-artikelen? Het is te lezen in Klussers in Kaart: een rapport van een uniek GfK-onderzoek naar de Nederlandse klusconsument.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee