'Vergeten' category krijgt volwassen gezicht

Tegen de tijdsgeest in lanceerde Akzo Nobel Decorative Coatings een nieuw merk: International. Alweer een merk? Ja, maar de nieuwe lijn clustert het probleemgebied dat tot nu toe ook als los zand erbij hing en als noodzakelijk kwaad werd verkocht. En dat krijgt nu een eigen naam en dito uitstraling. Tijdens de introductie kwamen ook andere, interessante aspecten aan bod.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee