A-merken in food: inspanningen zelden beloond

Het levensmiddelenkanaal is een voorbeeld voor veel andere detailhandelssectoren. Ook voor dhz. Daarom keken we eens hoe het de A-merken momenteel in food vergaat. Want diezelfde ontwikkeling kunnen we misschien ook in dhz verwachten. Wat blijkt? Concentratie is er vergevorderd, A-merken zijn veroordeeld tot het leveren van toegevoegde waarde maar krijgen daar nauwelijks iets voor terug.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee