A-merken: dominantie en concurrentiedruk

A-merken staan onder druk. “Binnenkort moeten ze nog betalen voor schapruimte”, voorspelde marktonderzoeker Thomas Struick al eens in MIX. Zover is het nu nog niet maar de no-names en private labels lijken op te rukken in de schappen en in de krantjes. Maar merk je dat ook in de kassa? MIX dook in de GfK-cijfers en constateerde dat A-merken er in diverse productgroepen qua afzet- en omzetaandeel toch wel iets op achteruitgaan.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee