A-merken: dominantie en concurrentiedruk

A-merken staan onder druk. “Binnenkort moeten ze nog betalen voor schapruimte”, voorspelde marktonderzoeker Thomas Struick al eens in MIX. Zover is het nu nog niet maar de no-names en private labels lijken op te rukken in de schappen en in de krantjes. Maar merk je dat ook in de kassa? MIX dook in de GfK-cijfers en constateerde dat A-merken er in diverse productgroepen qua afzet- en omzetaandeel toch wel iets op achteruitgaan.

Volgen via je persoonlijke nieuwsoverzicht

Selecteer de onderwerpen waarvan je via MijnMIX op de hoogte gehouden wilt worden.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee