Bouwmarkten winnen in tuin

De markt voor tuincentrumartikelen steeg van 2000 op 2001 met 2,5%, zo blijkt uit een continu onderzoek dat de Nederlandse werkgeversvereniging van groen- en tuincentra (NVT), samen met de Vereniging Belangenbehartiging TuinĀ  Branche (VBTB) en het Productschap Tuinbouw (PT) door GfK laten uitvoeren. En wat blijkt? Van 2000 op 2001 winnen bouwmarkten 11% terrein en werd er vooral meer besteed aan dode materialen.

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot Ć”lle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee