De kracht van een groot concern

Nederlandse markt met diamantgereedschappen en -machines. Ruim 90% van alle artikelen worden zelf gemaakt. Begin dit jaar werd het bedrijf overgenomen door Electrolux en daarmee een belangrijke wereldspeler. Juist door die eigen productie ziet verkoopleider Martin de Zwart duidelijke groeimogelijkheden. “Met flexibiliteit, maatwerk, een gedegen kennis van de materialen en een goede presentatie kunnen we ook in Nederland bouwen aan een flink marktaandeel.”

Deel dit bericht

Reacties

Er zijn nog geen reacties.

Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.

Word abonnee

  • Ontvang iedere editie van Vakblad MIX
  • Ontvang onze email-nieuwsbrief
  • Toegang tot álle content op MIXonline.nl
  • Inclusief marktcijfers en artikel-archief
  • Geef 3 collega's een login cadeau
  • Een openbaar persoonlijk profiel
  • Je persoonlijke nieuwsoverzicht in MijnMIX
  • Reageren op artikelen
Word abonnee